"НЕКА ЕЛЕКТРИК" ЕООД е лицензиран търговец на електроенергия и координатор на балансираща група.

План "Потребител" е за Потребители на електроенергия с потребление до 1000кВч на месец. Плана е базиран на борсова цена „Ден Напред“ (ДН) плюс 3% търговска надбавка. Например, ако ДН борсова цена е 200лв МВ/ч, то нетната цената на доставената електроенергия ще е 206лв МВ/ч. Планът е стандартен и включва стандартните условия по договор. Ако потреблението на месечна основа надвиши 1000кВч, тогава потребителя автоматично минава в план „Потребител Плюс“ където търговската надбавка става 5%. При превишаването на този лимит се дължи и допълнителна такса от 50лв за всеки месец когато това се случва.

План „Потребител Плюс“ е за Потребители на електроенергия с потребление над 1000кВч на месец. Плана е базиран на борсова цена „Ден Напред“ (ДН) плюс 5% търговска надбавка. Например, ако ДН борсова цена е 200лв МВ/ч, то нетната цената на доставената електроенергия ще е 210лв МВ/ч. Планът е стандартен и включва стандартните условия по договор.

План „Производител“ е за Производители на електроенергия – например ФЕЦ оператори. Плана е базиран на МВ/ч за борсова цена „Ден Напред“ (ДН) минус 10% търговска такса. Например, ако ДН борсова цена е 200лв МВ/ч, то нетната цената на изкупената електроенергия ще е 180лв МВ/ч. Планът е стандартен и включва стандартните условия по договор.

Нека Електрик ЕООД предлага лесен и прозрачен начин за фактуриране и плащане. Всички фактури са достъпни в нашата онлайн платформа заедно с данните касаещи консумацията на електроенергия. Всеки наш клиент получава окончателна фактура в електронен вид до 15-то число на всеки месец. Тази фактура трябва да се плати до 20-то число на месеца. Ако това не стане се прилагат клаузите по договор, които включват наказателни лихви и като крайна мярка спиране на подаването на ток. Неполучаването на фактурата не освобождава клиента от задължението да я плати до 20-то число на месеца – за целта трябва просто да се влезе в нашата онлайн платформа и за изтегли фактурата си.

Всеки клиент който има консумация от 10МВч и повече за предходния месец е длъжен да плати авансова вноска която е равна на 50% от потреблението за предходния месец. Тази авансова вноска се използва за финансова гаранция по отношение на потреблението за текущия месец. Фактурите за авансовите вноски се издават до 15-то число всеки месец, като клиента трябва да плати авансовата вноска до 20-то число на месеца. Авансовото плащане се приспада от окончателната фактура за месеца която се издава до 15-то число на месеца следващ потреблението на ток.

Нека Електрик ЕООД предлага лесен и прозрачен начин за фактуриране и плащанена консумираната или генерирана електроенергия. Използва се следния модел:

-до 15-то число на месеца следващ месеца на потребление се издава „Окончателна фактура“ от която се приспадат всички авансови плащания за предходния месец.

-до 15-то число на месеца се издава „Авансова фактура“ която се отнася за потреблението през текущия месец. Тази фактура се издава само за потребители които имат консумация надвишаваща 10МВч за предходния месец. „Авансовата фактура“ е на стойност 50% от стойността на "Окончателната фактура" за предходния месец.

-до 20-то число на месеца потребителя е длъжен да плати „Окончателната фактура“ и „Авансовата фактура“.

Неполучаването на фактура не освобождава клиентите от задължението да платят фактурите навреме защото те са достъпни според посочените графици в нашата онлайн платформа. Неплащането на фактурите носи наказателни лихви по договор и може да доведе до спирането на захранването с ток.

Нека Електрик ЕООД издава пълни фактури до 15-то число на месеца следващ потреблението на електроенергия в електронен вид. Тези фактури се достъпни в нашата онлайн платформа.

Потребителя е длъжен за заплати за потреблението на електроенергия до 15-то число следващо месеца на потребление на електроенергия. Неполучаването на фактура не освобождава потребителя от задължението да плати за месечната си консумация защото всяка фактура е достъпна в нашата онлайн платформа след 15-то число на месеца следващ потреблението. Неплащането на фактурите носи наказателни лихви по договор и може да доведе до спирането на захранването с ток.

Нека Електрик ЕООД изисква заплащане на авансови вноски за всеки потребител на електроенергия които има над 10МВч месечна консумация за предходния календарен месец. Авансовата вноска е в размер на 50% от стойността на електрическата консумация за предходния месец изчислена на дневна основа. Авансовата вноска намалява кредитния риск за Нека Електрик ЕООД и осигурява нормално функциониране на доставките на електроенергия за потребителите. Авансовите вноски се плащат до 20-то число на месеца на потребление.

Нека Електрик ЕООД има за задача да осигури непрекъснати и сигурни доставки на електрическа енергия за всеки потребител. Затова фирмата изисква навременно плащане на всяка издадена фактура. След издаване на фактурата клиентите имат задължението да я платят в рамките на 5 календарни дни (до 20-то число на месеца). Ако това не се случи се начисляват лихви за забава. Ако фактурата остане неплатена за повече от 10 календарни дни, Нека Електрик ЕООД пристъпва към процедура на спиране на електрическите доставки към съответния потребител.

Нека Електрик ЕООД предлага планове които са достъпни и за битови потребители. Битовите потребители нямат задължение да преминат на свободен пазар. Това означава, че смяната на доставчик за битовите потребители в момента е възможна, но не задължителна. Битовите потребители също така трябва да имат предвид, че цената на електроенергията на регулиран пазар за битови потребители е по-ниска от пазарните нива на борсата за електроенергия. Възможно е бъдещата борсова цена на тока да се окаже по-ниска от цената на регулирания пазар, но това е свързано с преценка и поемане на пазарен риск от всеки потребител.

Нека Електрик ЕООД специализира в доставката на електроенергия на бизнес и битови потребители. Оферирането е изцяло автоматизирано и може да стане с помощта на нашия Онлайн Калкулатор.

Нека Електрик ЕООД работи усилено, за да направи процеса по смяна на доставчика на електроенергия възможно най-бързо и безпроблемно. Вие се нуждаете само от няколко минути за попълване на заявката, а подписването на договора става като подпишете и ни изпратите сканирано копие на договора в удобно за Вас време. Веднага след това, ние ще задействаме процедурата по смяна на доставчика Ви. Имайте пред вид че смяната на доставчик става само ако направите заявка до 10-то число на месеца и нямате финансови задължения или неплатени сметки към предходния си доставчик.

Ако сте сключили договора си до 10-о число на текущия месец, ще започнем доставката на електричество от първо число на следващия месец. Ако договорът Ви e сключен след 10-о число в месеца, то тогава доставката започва на първо число на 2-рия месец след сключването на договора.
Например, ако договорът е сключен на 15 Февруари, то тогава доставката започва на 1 Април. Това е така, тъй като е необходимо да уредим прехвърлянето със стария Ви доставчик и Вашето ЕРП, което включва събиране и обработка на данните за измервателния уред и промяна на данните за доставчика при ЕРП. Според законодателството в България заявките за смяна на доставчика на електроенергия се подават до 10-то число на всеки месец и процедурата приключва до края на същия месец. Освен това смяната на доставчик по регламент изисква да нямате финансови задължение или неплатени сметки към предходния си доставчик.

Трябва да изберете план и да попълните формата за смяна на доставчик. Това ще ви отнеме само няколко минути. Всичко, което Ви е необходимо за успешно попълване на формата, са данни за Вашата фирма, фактура от досегашния доставчик съдържаща идентификатора на точката Ви на измерване. Нека Електрик ЕООД ще Ви изготви и изпрати договор които трябва да разпишете и върнете за обработка.

Нека Електрик ЕООД изисква от всички нови потребители референция от текущ доставчик на електроенергия за липса на финансови задължение и/или неустойки по текущ договор за доставка. Ако такава референция не може да бъде представена, ние няма да можем да Ви предложим нашите услуги и да ви станем доставчик на електроенергия. Прехвърлянето на партиди от един доставчик на друг по регламент е невъзможно без този документ.>

Процедурата за смяна на доставчик на електроенергия е абсолютно безплатна за нашите клиенти.

За да променим доставчика на ток трябва да имате уредени взаимоотношения със стария си доставчик на ток. Това значи да сте прекратили договора си с него и да нямате финансови ангажименти по този договор. Имайте пред вид че обикновено доставчиците на ток изискват в договорите си предизвестие за прекратяване на договора.

Не е възможно да промените или изберете датата на промяната на доставчика на ток. Смяната на доставчика на ток е регламентирана и не може да бъде променяна – това става винаги в началото на съответния месец, преди който са изпълнени условията за стартиране на доставката.

Можете да смените доставчика на електроенергия за всички точки на потребление едновременно, с един договор. Имайте пред вид че Вашия имейл ще да бъде използван за достъп до всичката информация свързана с вашия акаунт в това число фактури, консумация и други.

Няма ограничение за смяна на доставчика на ток, стига да се спазват условията по договор с доставчика и финансовите взаимоотношения да са изчистени.

Нека Електрик ЕООД е изцяло дигитална услуга за доставка на електроенергия и затова голяма част от нашите функции са изцяло автоматизирани което значи по-ниски разходи за персонал и други бизнес процеси.

Консумацията има значение за избор на план, като план от тип „Потребител“ изисква консумация от максимум 1000кВч на месец. Ако този лимит бъде надвишен автоматично потребителя влиза в план „Потребител Плюс“ и съответно за него започва да важи тарифния план на „Потребител Плюс“ план.

Смяната на доставчика на ток не променя мрежовия оператор. Вие ще получите единствено по-изгодни цени на електроенергията, съобразени с индивидуалното Ви потребление. Качеството на тока не зависи от цената на която купувате електроенергията, а от други ТЕХНИЧЕСКИ фактори като инфраструктура, мрежа, начин на присъединяване към ЕРП и други.

Нека Електрик ЕООД е фирма регистрирана като администратор на лични данни съгласно “Закона за защита на личните данни”. Всички клиентски данни са защитени и не се предоставят на трети лица.При поискване личните данни се унищожават в съответствие с Европейското законодателство.

Всички копия на документи се предостяват по електронен път (по имейл или Viber).

От предложение планове може да се възползва всяко физическо и юридическо лице с открита партида в Енерго дружество (електромер/точка на измерване) и уредени договорни и финансови взаимоотношения с предходния си доставчик. Моля имайте преди вид че ако договорните отношения с предходния доставчик не са уредени, ние не можем да прехвърлим услугата по доставка на ток към нашата фирма.

Нека Електрик ЕООД поддържа изцяло дигитална платформа за фактуриране и справки количествата на консумирана или генерирана електроенергия. Платформата е достъпна за всеки наш клиент с активен договор. Достъпа се осъществява с потребителско име и парола. За повече информация или ако имате проблеми с достъпа, моля изпратете имейл на support@neka.bg.

НЕКА Електрик ЕООД работи без такса за разглеждане на документите. Процедурата за сключване на договор се състой от следните стъпки:

  1. Попълвате кратката формата за кандидатстване, като попълните информацията необходима за искания от Вас потребителки план. Кандидатстването за доставка и разглеждането на документите е безплатно.
  2. След попълване на формата наш представител ще се свърже с Вас, за да дискутира искането за договор за доставка.
  3. След изготвяне на принципно одобрение за договор ще бъдат изискани следните документи:
    • Копие на личната карта на титуляра за договора или ЕИК на фирмата.
    • Прогнозни графици за потребление или генерация на електроенергия.
    • Пълни данни за идентификаторите и локацията на точките за присъединяване/партиди.
    • Попълнена разширена бланка съдържаща пълната информация необходима за сключване на договор.
    • Нотариално заверено пълномощно за прехвърляне на точките на присъединяване/партиди.
    • Референция от насточщия доставчик на електроенергия за липса на финансови или други ангажименти по текущ договор за доставка.
  4. След получаване на документите ние ще изготвим договора за доставка на електроенергия, след което този договор ще Ви бъдат изпратени по електронна поща за одобрение и дискусия. Вие имате най-малко 14 дни за да разгледате и прецените дали договора отговаря на Вашите изисквания.
  5. След като договора бъде разгледан детайлно и одобрени от Вас, трябва да го подпишете и да ни го върнете в оригинал заедно с нотариално заверено пълномощно за прехвърляне на точките на присъединяване/партиди.

НЕКА Електрик ЕООД приема плащане на фактури САМО по банков път.
Фирмата не приема плащане в брой. Банковата сметка на фирмата е:

Банка: ОББ АД
Номер на Сметка/ IBAN: BG62UBBS80021053610620
Банков Код/ SWIFT: UBBSBGSF
Получател: НЕКА Електрик ЕООД